Skip to main content
Start of content

PACP Committee Meeting

Notices of Meeting include information about the subject matter to be examined by the committee and date, time and place of the meeting, as well as a list of any witnesses scheduled to appear. The Evidence is the edited and revised transcript of what is said before a committee. The Minutes of Proceedings are the official record of the business conducted by the committee at a sitting.

For an advanced search, use Publication Search tool.

If you have any questions or comments regarding the accessibility of this publication, please contact us at accessible@parl.gc.ca.

Previous day publication Next day publication
 
HOUSE OF COMMONS   CHAMBRE DES COMMUNES
1st Session, 39th Parliament   1re Session, 39e législature

 
NOTICE OF MEETING   AVIS DE CONVOCATION
 
Standing Committee on Public Accounts   Comité permanent des comptes publics
 
AMENDED   MODIFIÉ
 
Meeting No. 8 Séance no 8
Thursday, June 8, 2006 Le jeudi 8 juin 2006
11:00 a.m. to 2:00 p.m. 11 heures à 14 heures
Room 209, West Block   Pièce 209, édifice de l'Ouest
(996-1817)   (996-1817)
 

 
 
Orders of the Day   Ordre du jour
 
 
1. Chapter 7, Acquisition of Leased Office Space of the May 2006 Report of the Auditor General of Canada
 
1. Le chapitre 7, L'acquisition de bureau loués du Rapport de mai 2006 du vérificateur général du Canada
 
Witnesses Témoins
 
Department of Public Works and Government Services ministère des Travaux publics et des Services gouvernementaux
 
David Marshall, Deputy Minister David Marshall, sous-ministre
 
Tim McGrath, Acting Assistant Deputy Minister
Real Property Branch
 Tim McGrath, sous-ministre adjoint par intérim
Direction générale des Biens immobiliers
 
Office of the Auditor General of Canada Bureau du vérificateur général du Canada
 
Ronnie Campbell, Assistant Auditor General Ronnie Campbell, vérificateur général adjoint
 
Bruce Sloan, Principal Bruce Sloan, directeur principal
 
Treasury Board of Canada Secretariat Secrétariat du Conseil du Trésor du Canada
 
Jim Libbey, Executive Director
Financial Systems Acceptance Authority, Office of the Comptroller General
 Jim Libbey, directeur exécutif
Autorité de l'acceptation des systèmes financiers, Bureau du contrôleur général
 
Blair James, Executive Director
Assets & Acquired Services Directorate, Government Operations Sector
 Blair James, directeur exécutif
Direction des actifs et des services acquis, Secteur des opérations gouvernementales
 

 
 
 
1:00 p.m. to 2:00 p.m. 13 heures à 14 heures
 
2. Chapter on Parliament's Control of Public Spending of the May 2006 Report of the Auditor General of Canada
 
2. Chapitre sur le contrôle parlementaire des dépenses publiques du Rapport de mai 2006 du vérificateur général du Canada
 
Witnesses Témoins
 
As individuals À titre personnel
 
Margaret Bloodworth, Former Deputy Minister
Public Safety Emergency Preparedness Canada
 Margaret Bloodworth, ancienne sous-ministre
Sécurité publique et protection civile Canada
 
Jim Judd, Former Secretary
Treasury Board of Canada Secretariat
 Jim Judd, ancien secrétaire
Secrétariat du Conseil du Trésor du Canada
 
Department of Public Works and Government Services ministère des Travaux publics et des Services gouvernementaux
 
Scott Leslie, Senior Director
Special Procurement Initiatives Directorate
 Scott Leslie, directeur principal
Direction des initiatives spéciales d'approvisionnement
 
Henry Sano, Director General
Client Services for Public Safety and Emergency Preparedness
 Henry Sano, directeur général
Services à la clientèle pour la sécurité publique et la protection civile
 
John Shearer, Former Assistant Deputy Minister
Service Integration Branch
 John Shearer, ancien sous-ministre adjoint
Direction générale de l'intégration des services
 
 
La greffière du Comité
Danielle Bélisle ((613) 996-1664)
Clerk of the Committee
 
2006/06/06 1:54 p.m.   2006/06/06 13 h 54