Skip to main content
Start of content

OGGO Committee Meeting

Notices of Meeting include information about the subject matter to be examined by the committee and date, time and place of the meeting, as well as a list of any witnesses scheduled to appear. The Evidence is the edited and revised transcript of what is said before a committee. The Minutes of Proceedings are the official record of the business conducted by the committee at a sitting.

For an advanced search, use Publication Search tool.

If you have any questions or comments regarding the accessibility of this publication, please contact us at accessible@parl.gc.ca.

Previous day publication Next day publication
 
HOUSE OF COMMONS   CHAMBRE DES COMMUNES
1st Session, 41st Parliament   1re Session, 41e législature

 
NOTICE OF MEETING   AVIS DE CONVOCATION
 
Standing Committee on Government Operations and Estimates   Comité permanent des opérations gouvernementales et des prévisions budgétaires
 
AMENDED   MODIFIÉ
 
Meeting No. 47 Séance no 47
Monday, May 28, 2012 Le lundi 28 mai 2012
3:30 p.m. to 5:30 p.m. 15 h 30 à 17 h 30
Room 237-C, Centre Block   Pièce 237-C, édifice du Centre
(613-943-1496)   (613-943-1496)
 

 
 
Orders of the Day   Ordre du jour
 
 
Televised Télévisée
 
3:30 p.m. to 4:30 p.m. 15 h 30 à 16 h 30
 
1. Main Estimates 2012-2013
 
1. Budget principal des dépenses 2012-2013
 
Witnesses Témoins
 
Department of Canadian Heritage ministère du Patrimoine canadien
 
Daniel Jean, Deputy Minister Daniel Jean, sous-ministre
 
René Bouchard, Executive Director
Portfolio Affairs
 René Bouchard, directeur exécutif
Affaires du portefeuille
 
Robert Hertzog, Director General
Financial Management Branch
 Robert Hertzog, directeur général
Direction générale de la gestion financière
 

 
 
 
4:30 p.m. to 5:30 p.m. 16 h 30 à 17 h 30
 
2. Main Estimates 2012-2013: Votes 95, 100, 105 and 110 under CANADIAN HERITAGE
 
2. Budget principal des dépenses 2012-2013 : crédits 95, 100, 105 et 110 sous la rubrique PATRIMOINE CANADIEN
 
Witnesses Témoins
 
Public Service Commission of Canada Commission de la fonction publique du Canada
 
Anne-Marie Robinson, President Anne-Marie Robinson, présidente
 
Hélène Laurendeau, Senior Vice-President
Policy Branch
 Hélène Laurendeau, vice-présidente principale
Direction générale des politiques
 
Omer Boudreau, Vice-President
Corporate Management Branch
 Omer Boudreau, vice-président
Direction générale de la gestion ministérielle
 
Public Service Staffing Tribunal Tribunal de la dotation de la fonction publique
 
Guy Giguère, Chairperson Guy Giguère, président
 
Josée Dubois, Executive Director and General Counsel Josée Dubois, directrice exécutive et avocate générale
 
Public Servants Disclosure Protection Tribunal Tribunal de la protection des fonctionnaires divulgateurs d'actes répréhensibles
 
Lisanne Lacroix, Registrar and Deputy Head Lisanne Lacroix, registraire et administratrice générale
 
*Virginia Adamson, Senior Counsel *Virginia Adamson, conseillère judiciaire principale
 
Public Service Labour Relations Board Commission des relations de travail dans la fonction publique
 
Casper M. Bloom, Chairperson Casper M. Bloom, président
 
Guy Lalonde, Executive Director of the Board Guy Lalonde, directeur exécutif de la Commission
 

 
 
 
 
Le greffier du Comité
Marc-Olivier Girard (613-995-9469)
Clerk of the Committee
 
2012/05/28 2:20 p.m.   2012/05/28 14 h 20