Skip to main content
Start of content

OGGO Committee Meeting

Notices of Meeting include information about the subject matter to be examined by the committee and date, time and place of the meeting, as well as a list of any witnesses scheduled to appear. The Evidence is the edited and revised transcript of what is said before a committee. The Minutes of Proceedings are the official record of the business conducted by the committee at a sitting.

For an advanced search, use Publication Search tool.

If you have any questions or comments regarding the accessibility of this publication, please contact us at accessible@parl.gc.ca.

Previous day publication Next day publication
 
HOUSE OF COMMONS   CHAMBRE DES COMMUNES
1st Session, 41st Parliament   1re Session, 41e législature

 
NOTICE OF MEETING   AVIS DE CONVOCATION
 
Standing Committee on Government Operations and Estimates   Comité permanent des opérations gouvernementales et des prévisions budgétaires
 
Meeting No. 34 Séance no 34
Wednesday, March 14, 2012 Le mercredi 14 mars 2012
3:30 p.m. to 5:30 p.m. 15 h 30 à 17 h 30
Room C-120, 1 Wellington Street   Pièce C-120, 1, rue Wellington
(613-947-7786)   (613-947-7786)
 

 
 
Orders of the Day   Ordre du jour
 
 
1. Supplementary Estimates (C) 2011-2012: Votes 1c and 15c under TREASURY BOARD
 
1. Budget supplémentaire des dépenses (C) 2011-2012: crédits 1c and 15c sous la rubrique CONSEIL DU TRÉSOR
 
3:30 p.m. to 4:30 p.m. 15 h 30 à 16 h 30
 
Appearing Comparaît
 
Hon. Tony Clement, P.C., M.P., President of the Treasury Board and Minister for the Federal Economic Development Initiative for Northern Ontario L'hon. Tony Clement, C.P., député, président du Conseil du Trésor et ministre de l'Initiative fédérale du développement économique dans le Nord de l'Ontario
 
Witnesses Témoins
 
Treasury Board Secretariat Secrétariat du Conseil du Trésor
 
Michelle d'Auray, Secretary of the Treasury Board of Canada Michelle d'Auray, secrétaire du Conseil du Trésor du Canada
 
Sally Thornton, Executive Director
Expenditure Operations and Estimates, Expenditure Management Sector
 Sally Thornton, directeur exécutif
Opérations et prévisions des dépenses, Secteur de la gestion des dépenses
 
Christine Walker, Assistant Secretary and Chief Financial Officer
Corporate Services
 Christine Walker, secrétaire adjointe et dirigeante principale des finances
Direction des services ministériels
 
4:30 p.m. to 5:30 p.m. 16 h 30 à 17 h 30
 
Witnesses Témoins
 
Treasury Board Secretariat Secrétariat du Conseil du Trésor
 
Michelle d'Auray, Secretary of the Treasury Board of Canada Michelle d'Auray, secrétaire du Conseil du Trésor du Canada
 
Sally Thornton, Executive Director
Expenditure Operations and Estimates, Expenditure Management Sector
 Sally Thornton, directeur exécutif
Opérations et prévisions des dépenses, Secteur de la gestion des dépenses
 
Christine Walker, Assistant Secretary and Chief Financial Officer
Corporate Services
 Christine Walker, secrétaire adjointe et dirigeante principale des finances
Direction des services ministériels
 

 
 
 
2. Main Estimates 2012-2013: Votes 1, 5, 10, 20, 25, 30, 33, 40 and 50 under TREASURY BOARD
 
2. Budget principal des dépenses 2012-2013 : crédits 1, 5, 10, 20, 25, 30, 33, 40 et 50 sous la rubrique CONSEIL DU TRÉSOR
 
3:30 p.m. to 4:30 p.m. 15 h 30 à 16 h 30
 
Appearing Comparaît
 
Hon. Tony Clement, P.C., M.P., President of the Treasury Board and Minister for the Federal Economic Development Initiative for Northern Ontario L'hon. Tony Clement, C.P., député, président du Conseil du Trésor et ministre de l'Initiative fédérale du développement économique dans le Nord de l'Ontario
 
Witnesses Témoins
 
Treasury Board Secretariat Secrétariat du Conseil du Trésor
 
Michelle d'Auray, Secretary of the Treasury Board of Canada Michelle d'Auray, secrétaire du Conseil du Trésor du Canada
 
Sally Thornton, Executive Director
Expenditure Operations and Estimates, Expenditure Management Sector
 Sally Thornton, directeur exécutif
Opérations et prévisions des dépenses, Secteur de la gestion des dépenses
 
Christine Walker, Assistant Secretary and Chief Financial Officer
Corporate Services
 Christine Walker, secrétaire adjointe et dirigeante principale des finances
Direction des services ministériels
 
4:30 p.m. to 5:30 p.m. 16 h 30 à 17 h 30
 
Witnesses Témoins
 
Treasury Board Secretariat Secrétariat du Conseil du Trésor
 
Michelle d'Auray, Secretary of the Treasury Board of Canada Michelle d'Auray, secrétaire du Conseil du Trésor du Canada
 
Sally Thornton, Executive Director
Expenditure Operations and Estimates, Expenditure Management Sector
 Sally Thornton, directeur exécutif
Opérations et prévisions des dépenses, Secteur de la gestion des dépenses
 
Christine Walker, Assistant Secretary and Chief Financial Officer
Corporate Services
 Christine Walker, secrétaire adjointe et dirigeante principale des finances
Direction des services ministériels
 
 
Le greffier du Comité
Marc-Olivier Girard (613-995-9469)
Clerk of the Committee
 
2012/03/07 2:16 p.m.   2012/03/07 14 h 16