Skip to main content
Start of content

OGGO Committee Meeting

Notices of Meeting include information about the subject matter to be examined by the committee and date, time and place of the meeting, as well as a list of any witnesses scheduled to appear. The Evidence is the edited and revised transcript of what is said before a committee. The Minutes of Proceedings are the official record of the business conducted by the committee at a sitting.

For an advanced search, use Publication Search tool.

If you have any questions or comments regarding the accessibility of this publication, please contact us at accessible@parl.gc.ca.

Previous day publication Next day publication
 
HOUSE OF COMMONS   CHAMBRE DES COMMUNES
2nd Session, 39th Parliament   2e Session, 39e législature

 
NOTICE OF MEETING   AVIS DE CONVOCATION
 
Standing Committee on Government Operations and Estimates   Comité permanent des opérations gouvernementales et des prévisions budgétaires
 
Meeting No. 8 Séance no 8
Wednesday, December 12, 2007 Le mercredi 12 décembre 2007
3:30 p.m. to 5:30 p.m. 15 h 30 à 17 h 30
Room 269, West Block   Pièce 269, édifice de l'Ouest
(613-992-6324)   (613-992-6324)
 

 
 
Orders of the Day   Ordre du jour
 
 
1. Federal Employee Compensation Delivery System
 
1. Système de rémunération du gouvernement fédéral
 
Witnesses Témoins
 
Canada Public Service Agency Agence de la fonction publique du Canada
 
Monique Boudrias, Executive Vice-President Monique Boudrias, première vice-présidente
 
Gilles Carpentier, Vice-President
Strategic Infrastructure, Organization and Classification Sector
 Gilles Carpentier, vice-président
Secteur de l'infrastructure stratégique, de l'organisation et de la classification
 
Treasury Board Secretariat Secrétariat du Conseil du Trésor
 
Dan Danagher, Executive Director
Labour Relations and Compensation Operations
 Dan Danagher, directeur exécutif
Relations de travail et opérations de rénumération
 
Public Works and Government Services Canada Travaux publics et Services gouvernementaux Canada
 
Diane Lorenzato, Assistant Deputy Minister
Human Resources Branch
 Diane Lorenzato, sous-ministre adjointe
Direction générale des ressources humaines
 
Renée Jolicoeur, Assistant Deputy Minister
Accounting, Banking and Compensation Branch
 Renée Jolicoeur, sous-ministre adjointe
Direction générale de la comptabilité, gestion bancaire et rémunération
 

 
 
 
2. Committee Business
 
2. Travaux du Comité
 
 
Le greffier du Comité
Richard Rumas ((613) 995-9469)
Clerk of the Committee
 
2007/12/10 3:51 p.m.   2007/12/10 15 h 51