Skip to main content
Start of content

HUMA Committee Meeting

Notices of Meeting include information about the subject matter to be examined by the committee and date, time and place of the meeting, as well as a list of any witnesses scheduled to appear. The Evidence is the edited and revised transcript of what is said before a committee. The Minutes of Proceedings are the official record of the business conducted by the committee at a sitting.

For an advanced search, use Publication Search tool.

If you have any questions or comments regarding the accessibility of this publication, please contact us at accessible@parl.gc.ca.

Previous day publication Next day publication
 
HOUSE OF COMMONS   CHAMBRE DES COMMUNES
1st Session, 39th Parliament   1re Session, 39e législature

 
NOTICE OF MEETING   AVIS DE CONVOCATION
 
Standing Committee on Human Resources, Social Development and the Status of Persons with Disabilities   Comité permanent des ressources humaines, du développement social et de la condition des personnes handicapées
 
AMENDED   MODIFIÉ
 
Meeting No. 67 Séance no 67
Tuesday, April 17, 2007 Le mardi 17 avril 2007
3:30 p.m. to 5:30 p.m. 15 h 30 à 17 h 30
Room 253-D, Centre Block   Pièce 253-D, édifice du Centre
(613-996-4916)   (613-996-4916)
 

 
 
Orders of the Day   Ordre du jour
 
 
Televised Télévisée
 
Auditor General of Canada's February 2007 Status Report, Chapter 6: The Management of the Social Insurance Numbers Rapport du vérificateur général du Canada, le Point de février 2007, le chapitre 6 : La gestion du numéro d'assurance sociale
 
Witnesses Témoins
 
Office of the Auditor General of Canada Bureau du vérificateur général du Canada
 
Sheila Fraser, Auditor General of Canada Sheila Fraser, vérificatrice générale du Canada
 
Nancy Cheng, Assistant Auditor General Nancy Cheng, vérificatrice générale adjointe
 
Nick Swales, Director Nick Swales, directeur
 
Department of Human Resources and Social Development ministère des Ressources humaines et du Développement social
 
Peter Simeoni, Assistant Deputy Minister
Integrity Services Branch, Service Canada
 Peter Simeoni, sous-ministre adjoint
Direction générale des services d'intégrité, Service Canada
 
Onno Kremers, Director General
Identity Management Services, Service Canada
 Onno Kremers, directeur général
Services de gestion d'identité, Service Canada
 
Treasury Board Secretariat Secrétariat du Conseil du Trésor
 
Jim Alexander, Deputy Chief Information Officer Jim Alexander, co-dirigeant principal de l'information
 
Donald Lemieux, Executive Director
Information, Privacy and Security Policy
 Donald Lemieux, directeur exécutif
Politique de l'information de la protection des renseignements personnels et de la sécurité
 
 
La greffière du Comité
Christine Lafrance (613-996-1542)
Clerk of the Committee
 
2007/04/12 2:05 p.m.   2007/04/12 14 h 5