Skip to main content
Start of content

OGGO Committee Meeting

Notices of Meeting include information about the subject matter to be examined by the committee and date, time and place of the meeting, as well as a list of any witnesses scheduled to appear. The Evidence is the edited and revised transcript of what is said before a committee. The Minutes of Proceedings are the official record of the business conducted by the committee at a sitting.

For an advanced search, use Publication Search tool.

If you have any questions or comments regarding the accessibility of this publication, please contact us at accessible@parl.gc.ca.

Previous day publication Next day publication

Historical Note

Notice of Meeting publications are only available starting September 2003.

 
HOUSE OF COMMONS   CHAMBRE DES COMMUNES
3rd Session, 37th Parliament   3e Session, 37e législature

 
NOTICE OF MEETING   AVIS DE CONVOCATION
 
Standing Committee on Government Operations and Estimates   Comité permanent des opérations gouvernementales et des prévisions budgétaires
 
AMENDED   MODIFIÉ
 
Meeting No. 9 Séance no 9
Thursday, April 22, 2004 Le jeudi 22 avril 2004
9:00 a.m. to 11:00 a.m. 9 h 00 à 11 h 00
Room 371, West Block   Pièce 371, édifice de l'Ouest
(992-1192)   (992-1192)
 

 
 
Orders of the Day   Ordre du jour
 
 
9:00 a.m. to 10:00 a.m. 9 h 00 à 10 h 00
 
1. Main Estimates 2004-2005: Canada Customs and Revenue Agency, Vote 10; Canadian Heritage, Votes 100 and 105; Governor General, Vote 1; Justice, Votes 40 and 45; Parliament, Vote 1; Privy Council, Votes 1, 5, 10, 15, 20, 45 and 50; Public Works and Government Services, Votes 1, 5 and 10; Treasury Board, Votes 1, 5, 10 and 20
 
1. Budget principal des dépenses 2004-2005: Agence des douanes et du revenu du Canada, crédit 10;Conseil du Trésor, crédits 1, 5, 10 et 20; Conseil privé, crédits 1, 5, 10, 15, 20, 45 et 50; Gouverneur général, crédit 1; Justice, crédits 40 et 45; Parlement, crédit 1; Patrimoine canadien, crédits 100 et 105; Travaux publics et Services gouvernementaux, crédits 1, 5 et 10
 

 
 
 
2. Report of the Canada Post Corporation, together with the Auditors' Report, for the fiscal year ended March 31, 2003, pursuant to the Financial Administration Act, R.S. 1985, c. F-11, sbs. 150(1).
 
2. le Rapport de la Société canadienne des postes, ainsi que le rapport des vérificateurs y afférent, pour l'exercice terminé le 31 mars 2003, conformément à la Loi sur la gestion des finances publiques, L.R. 1985, ch. F-11, par. 150(1).
 
Witnesses Témoins
 
Canada Post Corporation Société canadienne des postes
 
Anne Joynt, Acting President and CEO Anne Joynt, présidente intérimaire
 
Gerard Power, Vice-President, General Counsel and Corporate Secretary Gerard Power, vice-président, avocat-conseil général et secrétaire de la Société
 
Jacques Côté, Senior Vice President and Chief Financial Officer Jacques Côté, premier vice président et directeur des finances
 

 
 
 
10:00 a.m. to 11:00 a.m. 10 h 00 à 11 h 00
 
(In Camera) (À huis clos)
 
3. Committee Business
 
3. Travaux du Comité
 
 
La greffière du Comité
Miriam Burke ((613) 995-9469)
Clerk of the Committee
 
2004/04/21 4:51 p.m.   2004/04/21 16 h 51