Hansard
Consult the user guide
For assistance, please contact us
Consult the user guide
For assistance, please contact us
Add search criteria
Results: 1 - 1 of 1
View Diane Lebouthillier Profile
Lib. (QC)
Mr. Speaker, fighting tax evaders in Canada and abroad is our government's priority.
Budgets 2016 and 2017 included $5 billion in additional tax revenue by 2022. In April 2020, we had already exceeded $6.6 billion. Our government's historic investments in fighting tax evasion are bearing fruit.
I invite my opposition colleague to join me in acknowledging that our hard work has paid off.
Monsieur le Président, la lutte contre les fraudeurs fiscaux au Canada et à l'étranger est une priorité de notre gouvernement.
Les budgets de 2016 et 2017 prévoyaient des cotisations supplémentaires de 5 milliards de dollars d'ici 2022. En avril 2020, nous avions déjà dépassé 6,6 milliards de dollars. Les investissements historiques de notre gouvernement dans la lutte contre l'évasion fiscale donnent des résultats.
J'invite mon collègue de l'opposition à se joindre à moi pour reconnaître que notre travail acharné porte ses fruits.
Result: 1 - 1 of 1

Export As: XML CSV RSS

For more data options, please see Open Data