Skip to main content
Start of content

PACP Committee Meeting

Notices of Meeting include information about the subject matter to be examined by the committee and date, time and place of the meeting, as well as a list of any witnesses scheduled to appear. The Evidence is the edited and revised transcript of what is said before a committee. The Minutes of Proceedings are the official record of the business conducted by the committee at a sitting.

For an advanced search, use Publication Search tool.

If you have any questions or comments regarding the accessibility of this publication, please contact us at accessible@parl.gc.ca.

Previous day publication Next day publication
 
HOUSE OF COMMONS   CHAMBRE DES COMMUNES
3rd Session, 40th Parliament   3e session, 40e législature

 
NOTICE OF MEETING   AVIS DE CONVOCATION
 
Standing Committee on Public Accounts   Comité permanent des comptes publics
 
Meeting No. 17 Séance no 17
Tuesday, June 1, 2010 Le mardi 1 juin 2010
9:00 a.m. to 11:00 a.m. 9 heures à 11 heures
Room 200, West Block   Pièce 200, édifice de l'Ouest
(613-996-5964)   (613-996-5964)
 

 
 
Orders of the Day   Ordre du jour
 
 
1. Chapter 1, Aging Information Technology Systems, of the Spring 2010 Report of the Auditor General of Canada
 
1. Le chapitre 1, Le vieillissement des systèmes de technologie de l'information, du Rapport du printemps 2010 de la vérificatrice générale du Canada
 
Witnesses Témoins
 
Office of the Auditor General of Canada Bureau du vérificateur général du Canada
 
Sheila Fraser, Auditor General of Canada Sheila Fraser, vérificatrice générale du Canada
 
Nancy Cheng, Assistant Auditor General Nancy Cheng, vérificatrice générale adjointe
 
Treasury Board Secretariat Secrétariat du Conseil du Trésor
 
Michelle d'Auray, Secretary of the Treasury Board of Canada Michelle d'Auray, secrétaire du Conseil du Trésor du Canada
 
Corinne Charette, Chief Information Officer Corinne Charette, dirigeante principale de l'information
 
Department of Human Resources and Skills Development ministère des Ressources humaines et du Développement des compétences
 
Gini Bethell, Chief Information Officer Gini Bethell, dirigeante principale de l'information
 
Department of Public Works and Government Services ministère des Travaux publics et des Services gouvernementaux
 
Maurice Chénier, Chief Executive Officer
Information Technology Services Branch
 Maurice Chénier, président-directeur général
Direction générale de services d'infotechnologie
 
John Rath-Wilson, Chief Operating Officer
Information Technology Services Branch
 John Rath-Wilson, chef de l'exploitation
Direction générale des services d'infotechnologie
 
Department of Citizenship and Immigration Canada ministère de la Citoyenneté et de l'Immigration
 
Borys Koba, Chief Information Officer and Director General
Information Management and Technologies Branch
 Borys Koba, dirigeant principal de l'information et directeur général
Direction générale de la gestion des technologies de l'information
 
Canada Revenue Agency Agence du revenu du Canada
 
Peter Poulin, Assistant Commissioner and Chief Information Officer
Information Technology Branch
 Peter Poulin, sous-commissaire et dirigeant principal de l'information
Direction générale de l'information
 
Royal Canadian Mounted Police Gendarmerie royale du Canada
 
Joe Buckle, Chief Information Officer Joe Buckle, dirigeant principal de l'information
 
Brendan Dunne, Director General
Information Management and Information Technology (IM/IT) Business Solutions
 Brendan Dunne, directeur général
Solutions d'entreprise de la gestion de l'information et la technologie de l'information (GI/TI)
 

 
 
 
2. Committee Business
 
2. Travaux du Comité
 
• Seventh Report of the Subcommittee on Agenda and Procedure • Septième rapport du Sous-comité du programme et de la procédure
 
 
La greffière du Comité
Joann Garbig (613-996-1664)
Clerk of the Committee
 
2010/05/27 3:54 p.m.   2010/05/27 15 h 54