Skip to main content
Start of content

OGGO Committee Meeting

Notices of Meeting include information about the subject matter to be examined by the committee and date, time and place of the meeting, as well as a list of any witnesses scheduled to appear. The Evidence is the edited and revised transcript of what is said before a committee. The Minutes of Proceedings are the official record of the business conducted by the committee at a sitting.

For an advanced search, use Publication Search tool.

If you have any questions or comments regarding the accessibility of this publication, please contact us at accessible@parl.gc.ca.

Previous day publication Next day publication
 
HOUSE OF COMMONS   CHAMBRE DES COMMUNES
1st Session, 38th Parliament   1re Session, 38e législature

 
NOTICE OF MEETING   AVIS DE CONVOCATION
 
Standing Committee on Government Operations and Estimates   Comité permanent des opérations gouvernementales et des prévisions budgétaires
 
AMENDED   MODIFIÉ
 
Meeting No. 17 Séance no 17
Thursday, February 3, 2005 Le jeudi 3 février 2005
3:30 p.m. to 5:30 p.m. 15 h 30 à 17 h 30
Room 253-D, Centre Block   Pièce 253-D, édifice du Centre
(996-4916)   (996-4916)
 

 
 
Orders of the Day   Ordre du jour
 
 
Televised Télévisée
 
3:30 p.m. to 5:00 p.m. 15 h 30 à 17 h 00
 
1. Bill C-11, An Act to establish a procedure for the disclosure of wrongdoings in the public sector, including the protection of persons who disclose the wrongdoings
 
1. Projet de loi C-11, Loi prévoyant un mécanisme de dénonciation des actes répréhensibles et de protection de dénonciateurs dans le secteur public
 
Witnesses Témoins
 
As Individuals À titre personnel
 
Selwyn Pieters Selwyn Pieters
 
Allan Cutler Allan Cutler
 
Robert Reid Robert Reid
 
Brian McAdam Brian McAdam
 

 
 
 
5:00 p.m. to 5:30 p.m. 17 h 00 à 17 h 30
 
2. Written question on the Order Paper (Question No. Q-39)
 
2. Questions inscrites au Feuilleton (Question No Q-39)
 
Witnesses Témoins
 
Department of Public Works and Government Services ministère des Travaux publics et des Services gouvernementaux
 
Yvette Aloïsi, Assistant Deputy Minister
Corporate Services, Human Resources and Communications Branch
 Yvette Aloïsi, sous-ministre adjoint
Direction générale des services ministériels, des ressources humaines et des communications
 
Diane Lorenzato, Director General
Communications Sector, Corporate Services, Human Resources and Communications Branch
 Diane Lorenzato, directrice générale
Secteur des communications, Direction générale des services ministériels, des ressources humaines et des communications
 
Laurent Marcoux, Director General
Public Opinion Research and Advertising Coordination, Government Information Services
 Laurent Marcoux, directeur général
Coordination de la recherche en opinion publique et publicité, Services d'information du gouvernement
 
Privy Council Office Bureau du Conseil privé
 
Matthew King, Assistant Secretary
Legislation and House Planning
 Matthew King, secrétaire adjoint
Législation et planification parlementaire
 
Ciuineas Boyle, Director
Access to Information and Privacy
 Ciuineas Boyle, directrice
Accès à l'information et protection des renseignements personnels
 
Peter Larose, Director of Operations
Legislation and House Planning
 Peter Larose, directeur des opérations
Législation et planification parlementaire
 
 
La greffière du Comité
Miriam Burke ((613) 995-9469)
Clerk of the Committee
 
2005-02-03 12:23 p.m.   2005-02-03 12 h 23