Skip to main content
Start of content

OGGO Committee Meeting

Notices of Meeting include information about the subject matter to be examined by the committee and date, time and place of the meeting, as well as a list of any witnesses scheduled to appear. The Evidence is the edited and revised transcript of what is said before a committee. The Minutes of Proceedings are the official record of the business conducted by the committee at a sitting.

For an advanced search, use Publication Search tool.

If you have any questions or comments regarding the accessibility of this publication, please contact us at accessible@parl.gc.ca.

Previous day publication Next day publication

Historical Note

Notice of Meeting publications are only available starting September 2003.

 
HOUSE OF COMMONS   CHAMBRE DES COMMUNES
2nd Session, 37th Parliament   2e Session, 37e législature

 
NOTICE OF MEETING   AVIS DE CONVOCATION
 
Standing Committee on Government Operations and Estimates   Comité permanent des opérations gouvernementales et des prévisions budgétaires
 
Meeting No. 62 Séance no 62
Monday, October 6, 2003 Le lundi 6 octobre 2003
3:30 p.m. to 7:00 p.m. 15 h 30 à 19 h 00
Room 237-C, Centre Block   Pièce 237-C, édifice du Centre
(943-1496)   (943-1496)
 

 
 
Orders of the Day   Ordre du jour
 
 
Televised Télévisée
 
Supplementary Estimates (A) 2003-2004: Vote 110a under Canadian Heritage; Vote 1a under Governor General; Votes 1a, 5a, 10a and 35a under Privy Council; Votes 1a, 15a and 20a under Public Works and Government Services; Votes 1a, 10a and 15a under Treasury Board.  Budget supplémentaire (A) 2003-2004 : Crédit 110a sous la rubrique Patrimoine; Crédit 1a sous la rubrique Gouverneur général; Crédits 1a, 5a, 10a et 35 sous la rubrique Conseil privé; Crédits 1a, 15a et 20a sous la rubrique Travaux publics et Services gouvernementaux; Crédits 1a, 10a et 15a sous la rubrique Conseil du Trésor.
 
Witnesses Témoins
 
3:30 p.m. to 4:30 p.m. 15 h 30 à 16 h 30
 
Office of the Governor General Bureau du Gouverneur général
 
Barbara Uteck, Secretary to the Governor General Barbara Uteck, secrétaire à la Gouverneure générale
 
JoAnn Mackenzie, Director of Finance JoAnn Mackenzie, directeur des finances
 
4:30 p.m. to 6:00 p.m. 16 h 30 à 18 h 00
 
Privy Council Office Bureau du Conseil privé
 
Robert A. Wright, Associate Secretary to the Cabinet, Deputy Minister to the Deputy Prime Minister and Security and Intelligence Coordinator Robert A. Wright, secrétaire associé du Cabinet, sous-ministre auprès du Vice-premier ministre et coordonnateur de la sécurité et du renseignement
 
Gérard Séguin, Director
Financial Services, Corporate Services
 Gérard Séguin, directeur
Services financiers, Services ministériels
 
Allan MacDonald, Director
Federal Interlocutor for Métis and Non-Status Indians Division, Intergovernmental Affairs Secretariat
 Allan MacDonald, directeur
Direction de l'interlocuteur fédéral auprès des Métis et des Indiens non inscrits, Secrétariat des Affaires Intergouvernementales
 
Canadian Centre for Management Development Centre canadien de gestion
 
Denise Boudrias, Senior Vice-President
Learning and Leadership Centres
 Denise Boudrias, vice-Presidente principale
Centres d'apprentissage et de leadership
 
Alain Corriveau, Director
Financial Services
 Alain Corriveau, directeur
Services Financiers
 
Canadian Intergovernmental Conference Secretariat Secrétariat des conférences intergouvernementales canadiennes
 
Stuart MacKinnon, Secretary Stuart MacKinnon, secrétaire
 
André M. McArdle, Assistant Secretary André M. McArdle, secrétaire adjoint
 
Ronald L. Richer, Director
Corporate Services
 Ronald L. Richer, directeur
Services intégrés
 
Public Service Staff Relations Board Commission des relations de travail dans la fonction publique
 
Yvon Tarte, Chairperson Yvon Tarte, président
 
Pierre Hamel, Secretary of the Board and General Counsel Pierre Hamel, secrétaire de la Commission et avocat-conseil général
 
Denise Benoit, Assistant Secretary of the Board
Corporate Services
 Denise Benoit, secrétaire adjointe de la Commission
Services généraux
 
6:00 p.m. to 7:00 p.m. 18 h 00 à 19 h 00
 
Public Service Commission of Canada Commission de la fonction publique du Canada
 
Scott Serson, President Scott Serson, président
 
Raymond Crête, Director General
Resourcing Services Directorate
 Raymond Crête, directeur général
Direction des services de ressourcement
 
Greg Gauld, Vice-President
Merit Policy and Accountability Branch
 Greg Gauld, vice-président
Direction générale de la politique et de la responsabilisation en matière de mérite
 
Michael Nelson, Vice-President
Learning and Development Programs Branch
 Michael Nelson, vice-président
Direction générale des programmes d'apprentissage et de perfectionnement
 
 
La greffière du Comité
Miriam Burke ((613) 995-9469)
Clerk of the Committee
 
2003/10/03 4:38 p.m.   2003/10/03 16 h 38